Kuinka voimme auttaa?

Näytä kaikki asiakastuen aiheet

Miksi tilaukseni on viivästynyt?

Toimitus saattaa viivästyä useista mahdollisista syistä, mukaan lukien:

  • Tilausta pidätellään viennin vaatimustenmukaisuuden lisätarkastuksia varten
  • Tilaus sisältää lisäarvotuotteita tai siihen sisältyy muita asiakkaan vaatimuksia (kuten päivämääräkoodi, jatkuva nauha, laatuvaatimukset tms.), jotka vaativat enemmän käsittelyaikaa
  • Kuriirimme ovat myöhässä huonon sään takia. Jos pakettisi lähetys viivästyy sään vuoksi, ilmoitamme siitä Digi-Keyn verkkosivustolla tilaushetkellä. Lisäksi saat sähköpostin, että lähetyksesi on viivästynyt.

Lisäresurssit

Toimitusaika ja -kustannukset

Tutustu yleisiin toimitustietoihin

Lähetyksen tila ja lähetysilmoitus

Miten voit seurata tilauksesi statusta

Incoterms

Incoterms-tiedot valuutan ja toimitustavan mukaan

Digi-Keyn sijainti

Digi-Keyn pääkonttorin ja alueellisten tukikeskusten sijaintipaikat

Puuttuvat tai virheelliset ALV-tunnukset

Voimassa olevan ALV-tunnuksen toimittaminen tilauksen yhteydessä on tärkeää