Palautukset
Onko sinulla ongelmia tilauksen kanssa? Aloita tästä!
delivery van image
Ongelma vastaanottamasi tilauksen kanssa:
Paketti tai tuote saapui liian myöhään
Tuotetta ei enää tarvita
Tilattu väärä osa tai väärä lukumäärä
Vahingoittunut tai viallinen tuote
Vastaanotettu väärä tuote tai väärä lukumäärä
Ongelma sellaisen tilauksen kanssa, jota et ole vielä vastaanottanut:

Hyödynnä chatissamme tilaustukivaihtoehtoa

Käynnistä chat
shipping box image
DigiKeyn palautuspolitiikka lyhyesti

DigiKey vaatii, että asiakkaat hankkivat tuotepalautusnumeron (RMA, Returned Merchandise Authorization) ennen tuotteen palautusta. DigiKeyn toimittamien tuotteiden palautus on suoritettava 60 päivän kuluessa laskutuspäivästä, kun taas Markkinapaikka-myyjän toimittamien tuotteiden palautus on suoritettava 30 päivän kuluessa laskutuspäivästä. Kaikkien palautusten on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja uudenveroisia.

DigiKey voi harkintansa mukaan lähettää palautetun tuotteen takaisin asiakkaalle, jos DigiKey hylkää palautuksen asiakkaan virheen tai laatuongelman puuttumisen vuoksi.

person raising hand image
Palautuksen pyytäminen tai tilausvirheen oikaisupyyntö

Syötä sähköpostiosoite, laskun numero sekä lähetykseen liittyvä maa tai alue.

Etu myDIGIKEY-palvelun käyttäjille

Vaikka sinulla ei olisikaan tilauksen tietoja käsillä, rekisteröityneet käyttäjät voivat käyttää tilaushistoriaa myDIGIKEY-portaalissa palautuksen tai korjauksen aloittamiseen. myDIGIKEY näyttää myös palautushistorian ja päivitykset tilauksen statuksessa.

myDIGIKEY