Mitä teen, jos tilaukseni kanssa on ongelma?
Rekisteröitynyt käyttäjä
- Jos haluat tehdä palautuspyynnön tai saada apua ongelman korjaamiseen, esimerkkinä puutteellisesta tai vahingoittuneesta tuotteesta ilmoittaminen, siirry Tilaushistoriaan ja valitse lasku, sen jälkeen valitse Palautus tai ongelman korjaaminen sekä suorita toimenpide verkossa.
Vieraileva käyttäjä
- Jos haluat tehdä palautuspyynnön tai saada apua ongelman korjaamiseen, esimerkkinä puutteellisesta tai vahingoittuneesta tuotteesta ilmoittaminen, siirry portaaliimme Palautukset ja ongelmat tilausten kanssa.
Palautuslupa ja lähetystunnus
- DigiKey ei käsittele palautuksia, joille ei ole myönnetty RMA-tuotepalautuslupaa (Return Merchandise Authorization). Digi-Keyn on hyväksyttävä palautuspyyntösi ennen tuotteiden lähettämistä Digi-Keylle.
- Asiakkaalle toimitetaan Yhdysvaltojen sisäisiä palautuksia varten 7,50 dollarin arvoinen palautusetiketti tai paketti voidaan palauttaa omalla kustannuksella.
- Kun palautus lähetetään Digi-Keylle Yhdysvaltojen ulkopuolelta, palautusetiketti toimitetaan maksua vastaan. Palautusetiketin hinta riippuu maasta, josta palautus lähetetään, ja se näytetään ennen palautuspyynnön vahvistamista.
Lisäresurssit
Palautuspolitiikka
Yhteenveto toimintaperiaatteista ja Digi-Keyn kattavat toimintaperiaatteet
Tarpeettoman tuotteen palauttaminen
Tuotteen vaihtaminen tai palauttaminen