Kuinka voimme auttaa?

Näytä kaikki asiakastuen aiheet

Miten voin peruuttaa tilauksen tai jälkitilauksen?

Tilaukset, joissa tuotteita on varastossa

Olemme DigiKeyllä ylpeitä siitä, että saamme tilaukset lähtemään nopeasti. Tämä tarkoittaa sitä, että tilaukset voidaan käsitellä ja lähettää jopa 20 minuutissa. Useimmissa tapauksissa emme pysty peruuttamaan tilaustasi sen jälkeen kun se on tehty.
Jos näin käy, voit palauttaa tilauksesi meille kun se saapuu. Saat hyvityksen sen jälkeen kun osat on otettu vastaan.

Rekisteröityneet DigiKeyn asiakkaat voivat nyt peruuttaa tilauksen jälkitilatuttuja osia suoraan myDigiKey-tilin sivulta Tilauksen tila ja historia.

Tutustu peruuttamisvaihtoehtoihin ottamalla yhteyttä paikalliseen asiakastukikeskukseen: (eu.support@digikey.com, (+358) 9 817 105 74 tai (+358) 9 817 105 74).

Tilaukset, jotka koskevat jälkitilattuja tai loppuunmyytyjä tuotteita

Jos et voi enää odottaa jälkitilattuja osia, voit peruuttaa tilauksen ottamalla meihin yhteyttä. Katsothan myyntitilaustunnuksesi ja jälkitilatun osan numeron valmiiksi. Huomaathan, että joitain tuotteita ei voi peruuttaa eikä palauttaa (NCNR).

Lisäresurssit

Minne ostoskorini on kadonnut?

Löydä ostoskorisi myDigiKey-palvelussa

Löydä lasku myDIGIKEY-palvelusta

PDF-tiedoston lataaminen käsitellystä myyntitilauksesta

Tilausvahvistuskuitti

Milloin voit odottaa tilausvahvistusta

Muodosta osaluettelo ja ylläpidä sitä

Käytä myLists-työkalua aina kun tarvitset BOM-osaluetteloa

Pyydä tarjous verkossa

Luo nopeasti tarjouspyyntö myLists-työkalussa