Miten voin peruuttaa tilauksen tai jälkitilauksen?
Tilaukset, joissa tuotteita on varastossa
Olemme DigiKeyllä ylpeitä siitä, että saamme tilaukset lähtemään nopeasti. Tämä tarkoittaa sitä, että tilaukset voidaan käsitellä ja lähettää jopa 20 minuutissa. Useimmissa tapauksissa emme pysty peruuttamaan tilaustasi sen jälkeen kun se on tehty.
Jos näin käy, voit palauttaa tilauksesi meille kun se saapuu. Saat hyvityksen sen jälkeen kun osat on otettu vastaan.
Rekisteröityneet DigiKeyn asiakkaat voivat nyt peruuttaa tilauksen jälkitilatuttuja osia suoraan myDigiKey-tilin sivulta Tilauksen tila ja historia.
Tutustu peruuttamisvaihtoehtoihin ottamalla yhteyttä paikalliseen asiakastukikeskukseen: (eu.support@digikey.com, (+358) 9 817 105 74 tai (+358) 9 817 105 74).
Tilaukset, jotka koskevat jälkitilattuja tai loppuunmyytyjä tuotteita
Jos et voi enää odottaa jälkitilattuja osia, voit peruuttaa tilauksen ottamalla meihin yhteyttä. Katsothan myyntitilaustunnuksesi ja jälkitilatun osan numeron valmiiksi. Huomaathan, että joitain tuotteita ei voi peruuttaa eikä palauttaa (NCNR).
Lisäresurssit
Minne ostoskorini on kadonnut?
Löydä ostoskorisi myDigiKey-palvelussa
Löydä lasku myDIGIKEY-palvelusta
PDF-tiedoston lataaminen käsitellystä myyntitilauksesta
Tilausvahvistuskuitti
Milloin voit odottaa tilausvahvistusta
Muodosta osaluettelo ja ylläpidä sitä
Käytä myLists-työkalua aina kun tarvitset BOM-osaluetteloa
Pyydä tarjous verkossa
Luo nopeasti tarjouspyyntö myLists-työkalussa