Kuinka voimme auttaa?

Näytä kaikki asiakastuen aiheet

Mitä teen, jos Markkinapaikan tilaukseni kanssa on ongelma?

Rekisteröityneet käyttäjät voivat ratkaista tilauksiin liittyviä ongelmia ja pyytää palautuksia etsimällä tilauksen myDIGIKEY ni tilaushistoriasta ja vierailevat käyttäjät voivat käyttää Digi-Keyn verkkoportaalia.

Markkinapaikan tuotteiden palautuspolitiikka on sama kuin Digi-Keyn politiikka:

  • DigiKey edellyttää, että asiakkaat hankkivat ensin tuotepalautusnumeron (RMA, Returned Merchandise Authorization) ennen tuotteiden palauttamista.
  • Palautukset on tehtävä 30 päivän kuluessa laskun päiväyksestä. Tuotteen on oltava alkuperäisessä pakkauksessa ja jälleenmyytävässä kunnossa.

Katso koko palautuspolitiikkamme käyttöehdoistamme.

Lisäresurssit

Markkinapaikan maksuvaihtoehdot

Miten DigiKey käsittelee Markkinapaikassa tehdyt ostokset

Markkinapaikan hinta ja saatavuus

Pyydä muodollinen ilmoitus älykästä ostamista varten

Markkinapaikan kuljetusvaihtoehdot

Tutustu toimittajan tarjoamiin toimitusvaihtoehtoihin ja -kustannuksiin

Digi-Keyn Markkinapaikka

Digi-Keyn verkkoalusta sisältää lukuisia myyjiä ja tuotetarjouksia

Tunnista Markkinapaikan tuote

Tuote-esimerkki ja muita tietoja